DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, February 28, 2013

Dut-dut we love you!

salam readers,
lamanya tak menulih...arini kita tak apdet pasal kahwen yer kawan2..buhsan sebab takdak apa yang best..aku kan tak DIY huhu.

ok gini ceta dia...mebi readers dah alert kan aku dah tak mention incik tunang...lahai boring la pakai nick name gitew...sejak aku sedar dut2 lebih comel daripada incik tunang maka selesanya panggey dut2...yeayyyy!!! olololo okeyy terover.

mahap yer aku terus cerita na...kemaren dut2 mc so since aku dh dekat sebulan menganggur gara-gara projek kami kena HOLD( haishh panaih ati) makanya aku attens interview...kebetulan adik aku pakai keta so terpaksa la susahkan dut2.Afta interview dut2 ajak lunch dekat mcd pastuh dia kata nak kena amik anak kawan dia kat montessori..dia kata tiap2 hari dia memg amik budak ni balik sekolah sebab dut2 selalu keja luaq.

Maka selama ni asik dengar nama n cerita kepetahan budak ni je...so kemaren fes time aku jumpa...comellll sangat budak ni.Nama dia ni Nur Aina Irdina...cerdik sangat! patut dut2 sayang.Masuk ja dalam keta dia terus tunjuk ang pow sambil petah mula berkata-kata

aina : " pak cik adi dutt, tadi ticer aina bagi ang pow"
dut2 : "aina bagi la dekat pak cik adi dutt...pak cik adi dutt nak beli ribena..aina kan suka ribena"
aina : " eh mana bole, ticer bagi dekat  aina bukan pak cik adi dutt..aina nak simpan"
dut2 : "lohh pak cik adi dutt , nak kawen dgn aunty kena simpan duit jugak...mana aci"

# sampai kat shell dedua beranak tu turun keta.

pak cik adi dutt?????? aku punya la tak tahan nak gelak dari tadi...kah kah kah...tu je nak habaq, poyo tak? .memang poyo pun hahahah

p/s: aku tak dan nak snap si aina...sebab menahan gelak yang amat dasyat hihi sambil gelak sambil terpikir dut2 special sangat sebab pandai tekel budak2...poyo lagi haktuihhhh abaikan T_T

No comments:

Post a Comment