DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, February 20, 2013

Tajaan Hanimun

salam reader,

uolls semua sihat kah? rajin pulak update lagi malam ni..ok takmo celoteh panjang...penat nih seharian dok kat kedai mak macam nak patah kaki.letey!!

ok cerita pasai bulan madu aka hanimun...alkisah beloved pak cik dengan beloved abg (kezen aku) depa dua ni berebut nak sponser kambing.majlis sebelah family aku ni memang tak sah kalo tak dak kurma kambing atau kambing masak apa2 ja la..tak meriah la kunun...so dalam depa dua dok bertelagah abang aku surender dia kata takpala...la ni aku sponser bulan madu punya pakej...

masyaAllah dalam hati aku...Allah selalu bagi sesuatu pada saat2 di perlukan..ada saja rezeki...mungkin ini salah satu rezeki perkahwinan..amin! ekceli dut2 mintak tangguh dulu hanimun..sebab dia kata family dia nak buat majlis kenduri arwah since depa tak buat majlis bertandang.memula tu aku rasa sakit ati jugak la...baru kawen kene tangguh hanimun kannn..tup2 rezeki datang tanpa di duga..

insyaAllah ada rezeki 25hb kami berdua pi hanimun bersama...yeayyy walopon dalam mesia ja...local trip saja tapi aku syukurrrr sangat.mana la tau berkat hanimun ni rezeki depa berdua lebih melimpah ruah dan insyaAllah dapat cahaya mata setelah penantian tiada jemu selama 6 tahun.amin!!

p/s : walopon mula2 aku rasa semua orang tak concern ujung2 aku hepi sebab semua eksaited untuk wedding aku.

2 comments:

  1. kan yani..rezeki tu ada jee..kadang3 dari tempat yang tak disangka3..janji niat baik kan..wahh bestnyeeee dapat tajaan hanimun..gi maneee tu..eheemm..teha takde tempat lagi nak honeymoon ni..ggrrrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu teha...bersangka baik dan selalu redha insyaAllah rezeki datang tanpa di duga..cewahhh

      p/s: local trip saja...hihi

      Delete