DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, September 17, 2011

3 weeks more

Salam readers,
erm
baru bukak blog pastuh ter alert kat bahagian anniversarry tu
hahahaha
3 weeks more
nak sampai anniversary kami
maka genaplah 5 tahun


bese tiap2 tahun xpenah pulak celeb
cuma 1st year cmtu esaited la jugak then masuk 2,3,4 sume dah cam basi
malaih gile nak celeb
sekadar wish cukop la

nak tau camne kitorang leh meng ngapel

tadi incik awak cuti
aku keje
so dia bawak bb blue n pegi treatment la sikit
kesian bb blue terbiar lama
so pastuh incik awk jugak yg amik
erm.....
balik tu kitorg terus je pegi mkn
tau pasepa sebab aku x lunch tadi
almaklumla sume cuti
call mc d pun mc d xmo delivery
kata ada mslh teknikal
kempunan aku

so kitorang baham nasi je tadi
lepak pun tempat selalu
yang dekat sebelah stesyen bus sg nibong

kami kendelaike diner tadi

menu :
Nasi putih 3 (heheheheh paham2 la)
sup daging
telur dadar
daging masak merah
kailan ikan masin
sambal belacan
milo panas
nescafe ais
teh ais

total : RM 20.50
memang berbaloi kan?

ehhehe di jamin murah

balik je umah bukak tudung saji
warhhhh ada gulai ayam,ikan goreng, sawi goreng
adehhhhh
nyesal plak melantak secara berbayar tadi...
hahahha
anyway time kasih incik awak.

p/s : incik awak buat gila tadi dia bagitau nak beli umah kat ipoh n nak stay sana
homaigot la incik awak nih...

No comments:

Post a Comment