DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, September 15, 2011

what ? entry sampah lagi...

Salam Readers,
saya xtau nak update ape
tapi memang niat nak update

hahah
korang bace je la
ekteli hari ni saya off mobile phone
saje je
nak rasa hidup tanpa phone
(alasan sajew)
yer lah mcam bese tengah bergaduh manja
malaih la nak hover2 cta pasai dia

ok esok aku keje
korang cuti ke?
macam bese la, i olls kan support indonesia
so bila dorang x cuti
harus lah aku pun x cuti

sabtu ni nak pegi wedding ex-HR
Syafinatuljannah dengan Iftitah
dorang dah bernikah sebelum puasa hari tu
sebab hasben dia kene transfer ke kelantan
so sekarang time utk kenduri la
hepi je tengok muka dia
kita pulak jadi hepi

erm semalam uolls,
kawan i suh beli inner yg ada pengeras tu
tapi i dah terjebak beli tudung ngan kerongsang
Abes la 50 hengget yang pada asalnya boleh bertahan seminggu
memang la nama pun feremfuan kan
ni kalo incik awak tau bebel la pulak dia kat saya

***incik awak ???
uweeeekkkk malaih la ckp pasai dia
mencikkkkkkkk***

ok all readers,
esok kalo ade open house makan la puas2 yer
tapi ingat jangan berlebih lebihan

p/s : sebenarnya saya rindu incik awak tapi saya sedang merajuk


No comments:

Post a Comment