DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, September 3, 2011

salam syawal

Salam readers kesayangan semua,
cmne raya best x?


mempersembahkan gambaq kene pi keje last ramadhan

for me this year lebih meriah kot even xlama pun kat kampung
tapi havoc macam patplohpat hari...
best woo walopon xde bbq seperti taun2 yang lepaih

Yang x best 
kenapa saya langsung x bergambar masa raya aritu....warghhhh menyesal nye,
orang lain sibuk dok tweet3 fb2 post2 gambaq tp saye...
orang lain sibuk2
bergambo dengan pak we
tapi saye............
adoi la saya x jumpa incik awak suda lama
sebab we olls dok bizi bawak haluan masing2
we olls bukan gadoh ke hape
tapi dia bz ngan femly dia
i olls pun sama
ciannyer....dah macam kawan saye pulak kapten syikin yg sedang di lamun rindu dek kekanda dia nun di canada berjuang demi negara
tapi incik awak xkemana pun, ade je
cuma masa je belum sempat temukan kitorg

This week syawal week jadual sy sgt pack
lahai....bizi dengan hal orang2 sekelililng
puaskan ati orang sekeliling
tapi saya abaikan incik awak
jahatnye saya
kesian dia nak kena beralah dengan keadaan 

balik kampung sume sibuk bertanya
bila nak kawen
warghhhhhhhh
sesungguhnya terima kasih kerana bertanya
jawapan saya hanya senyum
dalam hati mungkin merintih tuhan saje yang tahu
senyuman di balik kesedihan
well3
saya hanya mampu berserah pada ketentuanNya
Dia lebih mengetahui kerana Dia yang mencipta saya serta pasangan saya bahkan mencorak kehidupan saya

takmo sedey3

ok di balik kesedihan saya yang hanya seketika ituw
saya sangat hepi sebab tahun ni feelin lain macham la...
macham...erm macham....erm....
tahla
ape pun saya hepi sebab semua keluarga saya balik dan berkumpul bersama
we olls hepi sharing caring
sesekali berjumpa gossip la
ape la
but 
all the moment wont be forget 
sangat2 lah best
thanks kepada semua 
pssstttt korang....malam tu kan saya jadi chef masak untuk whole big family makan
warghhhhhhh macam nak jerit je...seronok tengok semua makan sampai kering periuk
all the aunty boleh pencen
sume tolong kupas2 je....warggghhh tok i olls cakap pe tau..
"baguih dah boleh masak tok tunjuk2 sajia hampa semua dah besaq2 x gadoh orang tua2 nak kedapoq "
korang faham x loghat utagha??
erk conclusion dia tok i olls puji i olls la...


***ekceli kan ada la 1 video hero pujaan saya amik..tapi dia simpan dlm pak corby dia nak upload xgheti so kene tunggu dia upload dulu baghu hampa boleh layan***


mempersembahkan gambaq menuju ke kampung halaman dengan baby blue di atas jambatan penang
di snap oleh pensibuk@penumpang.

p/s: korang ampun maaf di pinta xsempat nak buat kad raya.....next entry nak ceghita pasai buat puding trifle yang dok di gembaq gembuqkan before raya
pasnih entry nak buat kek batik incik awak meluat toi....lagi xbuat dok merajuk tang tu la.....
nite peep!!!

No comments:

Post a Comment