DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, September 17, 2011

Kenduri Puan Fina dan Iftitah

Salam readers,
tadi petang pegi kenduri Fina our Ex-HR
so meriah la jugak sebab geng office sume pegi
aku je lone renjer dgn incik awak
yg lain pegi konvoi

so masa aku dtg tu kan uolls
dorg sume dah makan 
jadi aku ngan incik awak pegi je la hadap makanan tu berdua an
masa tengah makan dorg sibuk bergambor
sebab tu xde gambo
masa lepas kitorg abis makan
bersilat sume tu dah abis dah
pengantin plak tengah menyantap
so x smpai ati plak nak menganggu

jadi kitorang pun berundur la....
then masa lepak2
kami bergambo

jangan muntah hijau yer kalian semua





tanpa prejudis

p/s : Sila jangan muntah ijau yer.



No comments:

Post a Comment