DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, September 12, 2011

Penat dan Bizi

Salam Readers,

uih...monday2 moning ni tadi
rasa penat sangat nak dtg keje + bgn tdo pun agak lewat
hahah lupe ye...pagi tadi kan ujan
okehh
smlm iaitu hari ahad
buat open house la sikit
adik aku la pangei kawan2 dia makan
so dia planning nak buat
spagheti bolognese
sedap uolls
sapa cheff ?
aku la cheff

mudah ja uolls
nanti aku post resipi dia oke
since smlm ada lagi separuh spagheti yg masih belum di celur
so target nak melahap pas balik kjee ni

Menu rumah terbuka :
spagheti bolognese
kuih karipap
kuih popiah
Jus laici

sempoi x???
ihihi oke nanti aku letak pixca dia k


smlm jugak buat puff pastry sbb lapaq sgt sementara nak tunggu tetamu...
8 ketui buat
habis uolls .... hero aku tu minat gila
abah pulak memg x makan western nih
so mak buat sambal udang+petai
sambal belacan
sup dgg
marbeles x uolls

p/s : weekend asik pikiak mkan ja....ihihi
so
weekend lepaih ada kenduri
weekend ni pun ada kenduri
lega la....


No comments:

Post a Comment