DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, September 8, 2011

Cita-cita saya

Salam Readers,

arini macam tergerak ati nak story pasai cita-cita saya
Impian saya nan satu ni xtau la boleh berjaya ke x??
harapnya tu termakbul

Saya ni dari dulu2 lagi teringin gila nak bukak restoran
xsampai status restoran pun xpe la
kedai makan je pun ok
tapi memang teringin sangat2

pastuh saya nak deco bg cun
pastuh rega dlm kedai saya tu berpatutan
dan segala menu dia sangat sedap dan berbaloi
menu dia kalo boleh universal
semua orang suka dan boleh makan

konsep kedai memang santai dan sempoi la...
hihihih
xtau la verangan je lebey
2009 ekceli saya penah bukak meniaga nasi lemak, nasi lemuni and nasi minyak
sambutan alhamdulilah
memang sangat best
meniaga selalu sampai kul 10 je
pastuh leh rehat kaw2
then kul 4 camtu baru leh tong tang2 kat dapor siap bahan
specialty menu
adalah ayam madu 
sesekali sambal udang menjadi feverito
korang nak tau berapa je harga dia
dulu kan ngok sokit
so sebungkus nasi dengan telur + dgg baru RM 1.50
murah x???
so kalo nak add up dengan ayam or udang etc
charge dia jadi plus2 la
tapi
uolls masa i dah dapat keja
ade sorg uncle ni
yg memang regular customer i
i bgtau la i last day sekian2 hari
so dia wish sgt2
i dpt bagi kat dia resipi nasi lemuni n sambal udang i
ohhh terharunya uolls....

ihihih itulah kenangan yang xdapat i lupakan smpai arini...

P/s :
sebab ape sy meniaga
sy meniaga sebab sy br abis blaja n xde keje
sebab ape saye tutup kedai
saya dok jeles dengan kwn2 yang keje
so sy sambaq je keje ape yg ada

No comments:

Post a Comment