DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, November 23, 2011

Betul kata mama

Salam readers,

korang sume tertanya-tanya tak ape maksud tajuk tu
anyway baru je lepas chat ngan mama Gina
saya hepi dia reply
sebab selama ni memandang dari jauh je aktiviti dia
serius suke dengan pesanan dia

jap aku nak paste kat sini

first of all
aku bagitau la kat mama
aku paling ingat satu kata2 dia
actually aku penah posting ayat tu..tapi x jumpa hahahhaha
nt aku jumpa aku link kan k
ayat tu adalah berkenaan dengan sifat pemalu
oke
then mama bagi aku satu words lagi untuk avoid perasaan malu.
superb la

benda benda elok bermula dari lakonan
kemudian jadi kebiasaan
sama seperti memberi salam dan bersifat terus terang juga jujur.


then ada lagi satu ayat dari mama

anak orang boleh bercakap jelas....
anak orang boleh memberi pendapat.....
anak orang boleh melawak dengan bijak....
anak kita... malu...pemalu sangat
anak kita... tekial kial mencari ayat walau dalam bahasa ibunda sendiri
anak kita... menonton drama dan maharaja lawak
apa punya FENOMENA ini?


ha....hampa ternganga sat aku dengar hujah ni
btw
mama kata pls share and spread to kawan2

so ni la aku share ngan hampa
siapa
MAMA ??


p/s : Nasihat yang baik tandanya ada orang yang masih sayangkan kita semua

No comments:

Post a Comment