DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, November 21, 2011

The sista and brader on kenduri

Salam readers,
ni nak suh layan gambak lagi....

jom scroll bawah ni
2 anak sedara aku masa pegi kenduri semalam
kitorg bizi bodi tengok bilik pengantin
budak berdua ni hentam naek atas katil perantin
relax je posing2
jom layan

^
^
^
^
^
^


hai semua....nama saya Muhammad Haiqal hakimi

ni saya ade nak cerita sesuatu



ensem x saya...heheh ekceli saya kat majlis pakcik saya
ni saya tengah menyedap ats katil dia
mak cik dan pak cik baru nikah



ni kakak saya
nama dia Nur Adrianna Sofea
kakak sopea kakak saya yang cute dan baik
cantik x kakak saya nih??
hehehe
jom tengok aktiviti kami


eh eh sory ni mak su saye..sibok la dia nih
tengok yang bawah ni gambar kami


kami suke nak tido dulu yer
nanti bagitau kat mak cik n pakcik carik bilik lain
sebab kami nak booking bilik pengantin ni hari ni



eh ape tengok2 lagi
kitorg nak tido la.....dah2 cerita dah nak tamat
huhuhuh


ok bye semua kami tido dulu yer....

p/s : wahh sedap korang yer tido kat katil pengantin baru...amboih la...


2 comments: