DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, November 4, 2011

Salam Jumaat : Mood cuti mengatasi segala

Salam readers,
ape cter uolls semua??
korang cuti x isnin nih??
aah
tau korang cuti sampai selasa kan...jeles ai!
itupun syukur tu isnin entitled cuti sebab aku kan support INDO
so dorang cuti aku pun cuti la...

customer pun 1 hari ni oke la case pun yang ringan agaknya dorg nak libur panjang kan
ihihih
dorang ni oke xde la serabut sangat cuma bila meniba ja dapat kasus yang susah2 malang tu membawak sampai ke petang hahah sume x gemor
yang paling malang @ jackpot dapat caller jam 6.59 hangen okehhh
2 minit lagi nak balik dapat kol? hadap la kau
nak-nak customer tu kurang arif hah mampuih la melayan ketidakarifan dia tu
tegha nak suh dia swap part bagai kan....uhuhuhu
aku dah kena beb masa bulan posa aritu
sudahnya buke dlm keta dengan jem
menjeling je kete sebelah tengok aku minum
hahahha
kenangan sume tuh..sok2 boleh cter ngan anak2 dan cucu2

ade jugak spesis customer nih
ko dah tau hot line yang ko kol nih untuk bantuan teknikal komputer
baguih dok tanya nak reset password atm bagai
xpun ada yang menanya pasai peti ais yang rosak
ko mampu???
ha...dorang ni jerk mampu...xsiasat nala2 ja hamun bagai
tapi besenye customer indo baik2 dorg salah dorg mintak maaf
tapi tu besenya la...
sebab dorang guna barang sebab dorg reti
kalo ko dpt cust australia new zealand hadaplah hamun xde sensored sume ko dapat FREE


hurm sok lusa kan raya
korang x bako lemang ke? ketupat dah anyam? rendang macam mana?
aku dan family bese-bese je bersederhana
(baju raya pun xde)
Incik awak sefamili mebi raya kat KL
tinggal lah aku kontang kanting kat Penang
oke lah uolls nak bagi ucapan sikit
Selamat Hari Raya AidilAdha
selamat makan daging puas-puas
ko tengok lah pasnih, ari-ari menu dia daging je sebulan nih
selagi x abis dlm ice box khenns...hadap la daging tu

p/s : status kat FB
^
^

Salam Jumaat & Salam Aidiladha : just realized that " what goes around comes around " u guys believe on this or not ??

No comments:

Post a Comment