DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, November 23, 2011

Wordless Wednesday - Mereka Hero Malaya

Salam readers,

oke uolls aku tau la ini memang sudah lambat untuk mempersembahkan hero malaya pujaan malaysian
xpe lah saje nak menempek jugak

ok ni adalah pixca perlawanan akhir antara Malaysia dan Indonesia pada isnin yang lalu
gigih aku balik awai aritu sajia nak dok depan tibi
ramai kawan-kawan dok tanya hang sokong mana
weh uolls walopon aku support Indonesia tapi hatiku masih di Malaysia
keja tu keja nationality aku masih la melesia opcos
what larhh hampa...
upss lupa wordless wednesday














p/s : oke skuad harimau Malaya hampa memang sempoi okehh
dari dulu aku percaya akan ada yang boleh menyambung tradisi kita
ha....hampa nak tau dak hero aku pun sangat fanatik dengan football
dia besa nangeh kami xbawak dia pi soccer kid punya test, nangeh gulin-gulin okehh



No comments:

Post a Comment