DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, November 25, 2011

Salam Jumaat : Mood spoilt di pagi hari

Salam readers,

harlooo busannya lama x bercerita dengan baik kan
asik dok menulis ja
kata ada album gambaq tapi still xupload
adoi pemalas nya...

weh weh weh
aku bukan malas okehh cuma kurang masa

oke ni situasi pagi tadi
korang penah x makan
O
O
O
O
V


tapi bukan salah benda ni...yang salahnye abg lori tu
uolls bulehh...dia blocking keta aku pastuh boh signal light and then p makan
haiyooo sedehh aku
bebai sorg2 carik mana la abg2 lori ni
kalo sebiji yang block tu buleh di maafkan....ni 2 biji wokeyyy
dengan rendah hatinya sebab arini ***ayu***memakai baju kurung
aku p dekat2 depa rasa macam nak tarik telinga ja...
muke aku memang jadik x cun sebab membendung kemarahan yang dok meluap
at last abg lori (mujuq ensem okehh) tu kata sory ye...oke abg gerak depan sikit boleh keluaq dah kan
hahahah i senyum meleret ok
sambil tangan dia buat Like macam kat fesbuk tu aku pon angkat tgn isyarat dah ok...
haishhh pagi2 uolls hangat la mcm ni.



dah...xmo marah2...ni aku nak bagi korang hadiah
bukan 1 tapi 2 korang dapat 2 hadiah okehhh
erm.kalo hampa berkesempatan
boleh la order ni hari ni saja
di ulangi HARI INI saja
orait...memang berbaloi


yang ni pun jugak....sehingga hari ini sajia
di ulangi lagik
HARI INI sahaja.
sebab xmungkin nak patah balik ke hari esok kan???




heheh korang tengok table colour ni
korang fikir dalam2 kenapa aku letak ni
ape aku nak buat dengan benda ni
ehem2
buat2 xpaham plak

p/s : Malam ni ada dinner dengan Ex-India team
selamat ber mini reunion okehh

No comments:

Post a Comment