DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, November 27, 2011

Salam Maal Hijrah

Salam readers semua,

Salam Maal Hijrah 1433
salam ukhwah buat kalian semua


korang tau x Hijrah boleh di nilaikan daripada pelbagai aspek
ada yang berhijrah demi kerjaya
ada yang berhijrah untuk kebaikan diri sendiri dan agama
ada jugak yang berhijrah dari solo kepada berdua

uolls.....musim kawen la namanya kan ujung2 tahun ni
baru je tadi kitorg pergi perlis attend kenduri kawen abg kepada kawan adik aku
gigih dia menyampaikan kad semua so harus la kita pi kan...xsedap plak kalo x p
ha uolls, apa lagi sepanjang perjalanan tu kan rata2 aku tengok pakai costume kenduri
ahhahah
macam besa baju kurung semua la kan...haruss!!

lepas kenduri kitorg singgah CMART satu2nya kompleks ala2 gah tersergam kat situww


same je macam pegi tesco....hahhhaha


tapi hari ni ramai pulak orang kat sini, weh tempat ni dah la kecik je...xde entertainment pun
tapi orang ramai jugak
xpaham aku


teman deni beli barang dia


mak mula la nak cari benda2 ngarut,walhal balik penang boleh je pegi tesco


pendek tu mula la dok pujuk mak beli ape tah....
dah selesai tu kitorang anto balik mamat tu ke umh sewa dia
then kitorang singgah solat kat masjid negeri perlis berdepan dengan istana 
aku suke sbb tempat wuduk dia kat atas, so aurat tidak terbatas.
then ape lagi teruskan perjalanan balik penang


keadaan agak kehujanan, jem pun semakin reda....


ops lupa nak bagitau, pompuan ni aka cik cicak kobin belanja saye pin comel kat CMART
tenkiu adikku


see chomell kan ???
murah je uolls, 3 = RM5 saje...
cicak kobin senyum dan bayar



seperti di jangka higway menuju ke KEY EL adalah sesak
jadi alternatifnya, sila ubah lorong anda
huhuuhu


dan last skali terjumpalah kami dengan jambatan Penang
warghhhh letey

p/s : oke uolls salam Maal Hijrah
aku x cuti isnin ni, tapi mujur ade OT selamaat + syukur atas nikmat kurniaanNya


No comments:

Post a Comment