DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, November 28, 2011

Monday blues

Salam readers,

oke arini aku keje,
seronok keje sebab adanya OT + leaves
heaven jugak
aku saved sume cuti sebab nak amik ujung tahun nih
erm, ape ye nak story minggu ni
ok ni aktiviti kat dell sekarang sempena nak sambut christmas dorang sume bizi menghiasi cubicles memasing
cantekkkk, patot rasa seram sejuk ja, salji di merata2 hihihi
keliling cubicles dah mcm tempat mayat sepah je kapas putih hahaha
upsss***
oke last week letey sangat sebab perjalanan ke perlis
pegi pun sekejap je kan
this week got seprais
adehh tataw la tawakal saje harap semuanya berjalan dengan baik sekali
wehh korang, aku kan ade la buat table color nih
korang rasa cantek dan seswai x???


ha....cun x??? pilihan warna aku nih?

oke uolls nak tau ape kaitan warna ni?
scroll bawah nih
|
|
|
|
|
|
|
|
V

tara....................

buat isi benda ni la

p/s : tetapi semuanya masih dalam perancangan belum ada yang pasti
tunggu dan lihat penentuan minggu ni
uolls doakan yer??? sayang uolls semua


No comments:

Post a Comment