DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 13, 2011

Berdua berlapaq

salam readers,

wah dah macam edisi berlari sambil memecut
adoii
ni cerita last week kitorang sedang berdating
eh dating ke...xde maknanya
situasi baru balik keje memasing lapaq x hengat
so teruskan aje la acara mengisi perut yang kosong



mempersembahkan ayaq kami
incik awak punya = teh ais
aku punya = nescafe ais



# cehh gila gambaq kertas ni pun nak buh jugak #
ampa tau incik awak sound aku apa
" cuba tangan tu dok diam2 " hahahah dia marah aku plak
biaq r....


# gigih aku snap lagi...padan muka #


# dan lagi....dia dok beletiaq awat tibe2 kete waja ni parking sebelah kita
xdak otak betui....sebesaq2 paking, dia parking sebelah kami ?? bengong #



yey menu dah sampai
hampa nmpk dak tangan dinasor dia dah melahap dulu...aku kata sat la nak snap
dan kene marah lagi....



sekian saje  ^_^

menu kami :-
nasi goreng ikan masin
sambal belacan
telur dadar
sotong goreng tepung
nasi goreng daging merah
(nasi lebih + dgg lebih )
teh ais  2
nescafe ais 1

Total :-
 RM 19 ++

very recomended
silalah kunjungi


hampa pastiiiiiiii rasa tidak kecewa
p/s : owner ni kawan sekolah saya

No comments:

Post a Comment