DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 27, 2011

Makan-makan sefamily

salam readers,

macam biasa aktiviti wiken,
kitorg awal pagi sabtu tu kan bz sangat-sangat, kalo sesape yang ada check FB aku,korang mesti terbaca part yang aku kata mengemas rumah.
okey kawan-kawan itu bukan sebab majlis itu ya, itu adalah kebetulan, aku bukanlah beria riak nak bagitau mengemas utk sambut majlis itu, tapi just nak share aritu memngemas sebab mesin basuh baru mak aku mendajalkan kami semua, sebab paip dia terbocor habis melimpah ruah ke ladang gandum hall rumah,korang....ape la kan habis la basah semua, sampai jenuh membilas2...tangan i kasar sudah camne nak salam MIL nt  xpe-xpe petanda i memang buat keje rumah bukan berlakon

setelah itu
ahad malam jeng jeng jeng abah belanja makan kat tempat peberet dia la
orang tua lama la katakan pegi padang broom tempat celeb besday abh dulu...ingat x???
tapi malangnya, malam tu terlaloooooo ramai
sampai ko hoder ape sume lambat dapat dan service sgt tidak puas ati
bayangkan order satay 10 ayam 10 daging, yang datang 10 ayam 5 daging...baru terasa nk marah elok je meja sebelah sound  " akak mintak kat kamu tadi...tibe akak ulang order kamu kata dah abis,,,mane leh camni!! "
phewww!! pastu pegi la order air sendiri then buleh plak mamak yang amik order dgn yang buat air tu bergaduh sakan....adoiiii xsuke3 - katanya dorang x bersedia dengan keadaan orang luar yang terlaloo ramai
 meh la layan gambo...malas nak cter banyak

warghhh terus lapak...sila percaya makanan kat sini semuanya sedap2 berlaka-laka
#menu aku nasi goreng kampung#


see hero telah di kepit oleh abah dan mak
suke la dia dapat belasah ais kacang sampai abis...


uolls, de ni dah ada blog....korang nak follow dia ??


suruh cicak kobin snap...katanya nak boh dalam belog
buleh tahan gak nooohh



pasemboq tersemboq
lapaq sangat malam tu...menu last pasemboq + sate xcukup cucuk

p/s : food hunting nak-nak dengan famili....memang best

No comments:

Post a Comment