DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 27, 2011

school holiday :

Salam readers,

last week iaitu minggu lepas lah kan, anak-anak buah stay kat umah selama seminggu
yo lah nama pun anak2 buah kan semua kecik-kecik dan buleh tahan nakalnya
dorang ni memang close dengan aku dan adik2
so suke la dorang membuat onar kat rumah aku kan?? pulak tu dengan kedai bawah umah, budak2 mana la yang xsuka kan, cukup time boleh beli eskrem, kepok,coklat bagai ....
adoi, mak dorang tengah marking paper spm for english
due to that dorang di bawah hak jagaan aku selama seminggu, geleng kepala along!!
Along tu saye....suweet x ??
heheh
so hari rabu lepas bepday fatine anak kedua kazen aku then jumaat aritu pulak bepdak adik dia adin
so , jumaat pas balik keje , mak abah dia datang membawak kek , donuts n pizza
hamboi2 hepi korang yer, bebas terlepas dari cengkaman Hitler...heheheh
actually ni la agenda tiap2 tahun, asal cuti dorang ade la lepak kat umah 3-3 beradik nih
then haruuss mak abah diorang bawak pegi Pesta Penang, nak melabur ringgit malaysia memang elok ke tempat tu ^_^


jom layan gambo

Ya Allah x perasan pix ni terbalik...sorry



bepday gurl and boy
adik & addin


Ibu dan dorang
(kot blakang ade abah die, bb n kakak)


uishh2 rakus addin nih...


nak jugak bergambo sorang
hamek la


mereka lagi


kakak dan bb marhaeni (bbgurl tau)
kot blakg abh dorang


p/s : FYI dorang bertiga ni duduk kat asrama tu yang bila cutik suke bebeno nak datang umah aku
sebab mcm-mcm entertainment ada, tidak rasa terkongkong.

No comments:

Post a Comment