DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, December 26, 2011

Monday blues : Cuti bersama

Salam Readers,

hari ni semua orang kat melesia ni cuti
ada sesetengahnya yang masih inginkan overtime @ terpaksa (macam aku lah)
tapi dalam ingin @ terpaksa....aku datang jugak keje
 sekarang jam 2.10 minit burrppp eh bunyi apa tu?
bunyi aku sendawa hehheeh baru lepas makan dengan incik awak
kat mana lagi kalo tidak di tempat feveret aku
menu kami :-

nasi putih
takua sambal
ayam goreng
telur goreng
nasi putih
ikan kayu sambal
sambal belacan
kacang botol
sirap
teh ais

total :- RM11
ok kan?????
murah wehh mana nak cari kedai centu lagi zaman2 la ni

ok di sebabkan aku kene keje
maka........aku nak membebel banyak2
hahahhaha

uolls, lepas ni aku nak buat review secara ilmiah dan research
terhadap 2 tajuk kat bawah ni :-

peranan seorang pengapit
tugas-tugas penting untuk sesebuah majlis

p/s : ok semua enaf sampai sini....ngantuk la....

No comments:

Post a Comment