DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 13, 2011

Budak Chomel

Salam readers,

arini belum wordless wednesday


# budak chomell ni dok merengek....#
sejak dia dah agak besar sikit nih...pandai cakap 2 tiga perkataan amboi....anak bongsu abh aku ni bukan main lagi..
paling lawak masa last week aku dok makan keropok ikan, bayangkan keropok tu keras
gigi baru 4,5 batang ada hati nak jugak
ampa tau apa dia cakap??
dia cakap " ni ada ayi ? "
sambil jemari dia tunjuk ke arah bungkusan keropok tu...adoi la bijak budak nih.
kalo tengok iklan ngalahkan orang beso...kalo dok ats sofa kemain dia..
serba serbi bijak
lupa nak kenalkan
nama budak ni : Nur Mia Amanda
umur : setahun lebih
korang nak tgk album masa baby

 Actually ni anak jiran aku tapi sejak abg die lahir (kimi) mak aku ajar die pangei mak aku as mak n abh aku as abh heheh so adik die otomatik jadi ank mak aku jugak
so far budak noty berdua ni memang panggil abah n mak kat parents aku.
tu yang meniba je ade adik kecik hahahahha

FYI
abah aku sayang giler budak kecik ats ni.

#2 anak dara bawah ni kekurangan kasih sayang#

p/s : masa raya abh sibuk nak beli baju raya ank dara bongsu dia aje...uhuhuhuhuhk..jeles!

No comments:

Post a Comment