DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, December 11, 2011

Salam Wiken !!

Salam readers ape kabo??
sihat ke semua....arini kan saya sangat lah leteh
leteh buat apa??? letey mencari barang untuk majlis nanti dan jugak leteh membeli barang dapur,
korang..aku ngantuk plus berat kepala
tapiiiii
lepas kene 100 plus, tenaga pun mencanak naik 100% ahhahaha
uolls tau x tadi kan belum sempat nak bekfes terus pegi pickup kawan saya yang sudi meneman di pagi wiken, tenkiu dear...kitorang puas berjalan2 mencari barang sebab cik Dee tu pun nak naik level jugak
so, kitorang singgah makan tengahhari
wuuwuwu tau x ade ikan keli goreng, best2
menu aku :
nasi putih
begedil daging
sambal belacan
kacang botol
ikan keli
sirap
total : RM7.20

wuihhh menelan ke ape...tekak western masih ada even tertebus dengan keli goreng
wehh hampa,mujur kan arini sabtu esok ahad ....msh ada time untuk rehat
ltey sgt n its time to sleep
kawan2 xde pix ca untuk di snap....sebab esaited sgt

p/s: pegi SSF tadi...jadi gila skejap tgk bunga2 but gubahan tuuuuww,,,,ok nite uolls...

No comments:

Post a Comment