DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 20, 2011

Weekend Sefamili

Salam readers,

wooo mahap yer dah selasa baru nak apdet
uolls, bukak xmau
sebab mcm besa tipikal aku bizi
ok now presenting
aktiviti wiken kami sefamili

dapat jugak snap gambak kedai makan tu...
jangan xtau
tang tengah tu semua adalah lauk okehhhh
sumpah sedapppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp


 sembang2 lepas makan ampa tengok suma pinggan kosong



see kitorg sampai ni pun dah pukui 11 korang bayangkan la kalo waktu puncak lunch time
kul 1-2 petang camtu..
lu pikirlah sendiri


minah ni rush out sebab dia ada tuition
org nak SPM la katakan
chaiyok3!!!


aku lah drebar pada sesi ituww
sebab abh otw dari tempat keje nek moto je...hampa paham2 la kalo abh aku ada jawabnya kene la memandu secara berkemah...

p/s : totally enjoy da great fun times with my familia


No comments:

Post a Comment