DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, December 6, 2011

Dah sayang tapi kau abaikan

Salam readers,

lama gila aku x post benda dalam nih..
berabuk, bersawang, rindu dan sayang sangat kat belog aku
dah tau sayang tapi dok abai2kan
tak baek tau

oke uolls, lately bizi la sikit, ade je banyak benda nak update tapi kekangan masa yang xdapat di bendung
seperti hampa semua tau
aku dan incik awak gigih mencari date istimewa
..................dan................
kami telah menemuinya
syukur sangat2, berganda rasa syukur
tanpa jemu aku doa dan berdoa
heheheh
aku xleh la habaq bila
sebab 1 Januari ni kami ada family gathering
heheh
masa tu bila semua dah diputuskan officially aku akan buat post by post
persiapan E-day aku
heheh biaq smpai muntah ijau hampa baca
hampa xsuka ka???
ala xmo la camtu....aku dah bertekad (cewah) nak update post by post
oke la u olls


#Theringsthatieverwant#


ceghita lain pulak
aku baghu2 ni ada cite kan, aku bagi adiah enibeseri kami line postpaid Celcom
yang super duper jimat tuuuuu kan
hahahaha
hampa tau dak
tepon aku + dan jugak aku yang kebengong an
pi update software tanpa on wifi
hampa tau dak kebesaran size dia bopa
size file tu 19MB amik hang aku kena dekat RM200
demam !!!
aku satu malam xleh tidoq dok mengenangkan apa yang jadi
1 malam tu aku rasa hidup seperti tidak bermakna lagi
masih terbayang2 mcmana 200 tu melayang untuk setelkan bil
huwargggghhh !!!
oke enaf for now


#akukecikatingancelcom#

aku rasa macam dah terlaloo penat
ni menambah lagi 1 bebanan
ada satu kes yang sepatutnya orang IT or sales or sape2 lah yang setelkan
aku pulak yang kene hadap benda ni
siap email aku konon menunjukkan yang semua salah aku
What The F*** kan
#akutaksukahamputorang#
tapi dorang ni memang puak2 pelampau
mintak nafas please!!!!


#maribelajarsenyumdansedekahkansenyumanyangmenawankalbu#


p/s :
syuh3 aku mud bahagia
please away from me

No comments:

Post a Comment