DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, October 29, 2011

Aktiviti malam yang aktif

Salam readers semua,
muah3
okeh malam ni agak penat jugak sebab balik je keje tadi terus zass jumpa incik awak
weolls berjanjian nak jumpa kat tesco je
then on the pi sana tu....uih mak aihhhh hazab uolls...jem untuk naik ke jambatan adalah sangat panjang uolls
tobatt hokay kalo aku la tiap2 hari kene hadap aktiviti seberang laut ek jambatan dengan jemnya
sorry berganda la jawabnya


uolls bayangkan la tabahnya jiwa depa semua yang dok belah seberang tapi gheja belah pulau
xsanggup ai...nak mai keja jem balik keja jem tension oihhhh

okeh mujur jalan iolls tadi smooth sajia
yang jem tu lane nak nek jambatan la....


heaven je kan smooth jalan teruih paking dalam tesco sambil kol buat kali terakhir guna

^
^
^
^
uolls tadi tu la kali last i guna untuk kol incik awak
dan lepaih tu dia lenyap dari mata dah
sob3
saya dah jual dia n saya amik

^
^
^
kejamnya saya......

xpa2 bek to da story
lepaih muncul ja incik awak aku teruih nek keta dia
kami menuju ke kedai makan peberet aku 
sebelah stesyen bas sg.nibong
mabeles uolls makanan kat sitew

okeh menu kami :

nasi putih 2
daging masak merah
tomyum campoq
ayam goreng kunyit
teloq dadar
kailan ikan masin
sambal belacan
bandung
ayaq suam

total : RM22 ++
sangat rekemen hampa mai makan kat sini
murah dan sedap

lepas makan incik awak setting bagai phone aku then kami p farmasi beli ubat penat dia
kesian laki ai tu berpenyakit
hidup dengan ubat

lepas tu baghu dia hantaq balik aku kat paking tesco
then terus menuju ke rumah bonda
memang la home sweet home
penat uolls

ni sekarang korang nak join aku x????
malas nak berat2 kan kepala jom join aku

^
^
^




p/s : silent nite....miss my abah
dia tengah bizi 1 bulan ni sebab pesta penang dah nak start so the whole jabatan elektrik tengah bzi buat persiapan.....lama x dengar dia marah !!!!  ^_^

No comments:

Post a Comment