DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, October 13, 2011

Jom Sarapan pagi

Salam readers,

heheh salam khamis
baru berkesempatan nak apdet blog di pagi hari ni
bizi dengan kol je pagi ni
macam-macam kes nak tergelak pun ade
ekceli arini xmo serabut2 kepala khenns
cuma ada 1 je lagi kes yang nak kene settle argghhh lepas makan la
sebab kes dia ni aneh sikit, so kene carik ilham dulu

okehh uolls
sabtu lepas ada bawak my mum aka mem besaq p klinik Dr james
selesa dengan Dr james sebab dia suke nasihat dr segi kesihatan
kalo sakit kene dengan ubatnya memang mujarab
tapi ingat sakit datang dari Allah sihat pun dengan izinNya jugak
so masa tengah dok nasihat tu dia adv la makan kene gitu gini
begitu begini

jadi aku pun sarapan pagi


sihat aku makan kene 3 keping baru kenyang
hahah


sampai opis plak harus pekena nuget 3 biji
br ketat perut
homaigot la makanan


jom sarapan sihat

p/s: entry ni aku created awal pagi...sebab bizi sangat2 so br dpt abiskan cerita entry ni....
korang ajarkan cmne nak buat auto publish

No comments:

Post a Comment