DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, October 24, 2011

Kak Bedah bersiaran lagi : Sedu Sedan

Salam Readers,

alhamdulilah
sudah agak sihat last week badan memang nak rehat sangat2
rasanya kalo soh duk hospital pun rela sangat2
boleh rehat serehatnya
otak pun penat pikiak, masalah muncul xbagi salam
percaya semua adalah dugaanNya


masih ramai yang menyayangi saya InsyaAllah
awat lagu ni plak aihhh
macam nak nyanyi nashid ja bahsaku ini

xde al-kisah setelah status ni terpapar teruih ada yang like
xkurang jugak nak share status
( I'm hepi with the words)

kalian semua
2 hari ni banyak yang saya belajar ( x p mana2 pun)
belajar kat umah je, belajar dengan diri sendiri
belajar menghargai masa,
belajar menghargai cinta,
belajar menghargai kasih dan sayang,
belajar mengekspresi rasa cinta terhadap Allah SWT
setelah itu
hati saya menjadi tenang setenang-tenangnya
ada semacam 1 pintu yang terbukak luas untuk maaf dan memaafkan
and of course ikhlas...

diri saya x penah paksa
tapi hati saya yang rela untuk luahkan yang terbuku kepada DIA yang Maha mengetahui
mungkin ni lah salah satu keindahan yang jarang-jarang kita rasai.

there's a word from song sing by senario




p/s : peace ^_^
saya pun bukan la orang yang baik, tapi saya cuma ingat mengingatkan.


No comments:

Post a Comment