DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Thursday, October 13, 2011

Dari Lensa Kak Bedah di petang hari

Salam Readers,

Apa yer nak apdet
heheh
camni semalam kan join segmen abg ben
uhh terharunya
ade la jugak 1 entry tu 5 komen
hahaha padahal org lain sume buat entry berpuluh je komen
baru 5 dah bikin panas kan
anyway thanks kepada sume enerjah blog
saye suke menulis
jadi disini tempat saya mencurah idea,perasaan dan berkonsi segala yang saya rasa
okehhh

terima kasih sekali lagi
segmen abg ben memang mujarab untuk tarik kawan2 blog junior mahupun senior
korang sume memang hebat
tapi saya cuma
BLOGGER BIASA

p/s : TENKIU UOLLS

No comments:

Post a Comment