DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, October 16, 2011

Laila Isabella

Salam readers,

jom aku nak share one of the clip from muvie aku sangat tacin n suke dulu2
memory la wehhhh
penah suke kat besfren sendiri last2 orang lain jugak dia pilih classmate plak tuh
choiiii
xpela aku redha lepaskan dia walopon 7 bulan 7 hari 7 malam 7 minggu 7 jam 7 minit 7 saat
yang aku lalui dulu adalah sangat sukar
rupa-rupanya bila dah redha, Allah temukan aku dengan incik awak
bahagia sampai la nih














p/s : mood berblogging belum ada....layan la..

No comments:

Post a Comment