DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Sunday, October 2, 2011

Cerita ceriri Week End Lalu

Salam readers sumer,
lamanya x hapdet kan uolls
yer sebab tiap kali weekend aku bizi sangat
ape yang kau bizi ??
bizi open house ke ???
xde lar bzi itu ini begitu begini
arghhhhh bencik tau
weekend je ade je la keje nak buat

So untuk tidak membawak lari ke topik lain
ni nak habak
last weekend kitorg sefamili telah memergi ke rumah abangnda mak nun di Teluk air tawar
hehehe tak jauh luar pulau je pun masih dlm penang
kat sana ade kenduri skit
sebab abang mak n akak ipar mak tu nak pergi tunaikan haji tawun ni
so masa dalam kete kitorang tengah menggediks
sila layan okehh

^
^
^
^
^
^


**pendek aka hero saye dok sebelah saya, sambei buat muka macam cipanzi**


** time saya lak buat mulut itik kat pendek**


**korang nampak x tahi lalat dia kat mulut tu**
tu la punca mulut dia pokpek macam tok2 i guess so


** me n cicak kobin**
me alone

sory uolls gambaq masa kenduri session tu xde la saya amik sebab nye kenduri tu sume sangat strict ehhehehhe
xkena tema la kalo nak snap bagai

okeh uolls muah3

p/s : Tadi tengok stanza cinta episode akhir....at last tu si taufik tu bagi ucapan gedevass kene batang idong
sila baca dengan nada berdebar2 hiihihih

"sehebat mana pun kamu merancang hidup
sebenarnya hidup telah di rancang sebelum kamu merancang"


No comments:

Post a Comment