DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Friday, October 14, 2011

Kejam..keji...kuang-jaq

Salam readers,

Tadi macam bese merayau2 kat blog orang saje niat di hati nak tambah ilmu pengetahuan
okayyy
terapana iolls tengok blog dan cerita isi dia

ni ha korang baca sini
^
^


The mother cat kept licking the kittens, hoping it would revive them. According to the family that adopted the stray cat, on the morning of the 11th when they heard the cat’s tragic cries, they rushed downstairs to discover this stray cat’s four kittens abused to death, and even placed in front of the mother cat. The kittens’ bodies were covered with bullet holes, with blood all over. One of the kittens had its neck tied with a rope and elongated, its chest cut open, heart exposed, while the other three kittens’ heads were stepped on.

baca alih bahasa ni

Kucing ibu yang disimpan menjilat anak-anak itu, dengan harapan ia akan memulihkan mereka. Menurut keluarga yang telah memeluk kucing sesat, pada pagi ke-11 apabila mereka mendengar laungan tragis kucing, mereka bergegas turun untuk menemui empat anak kucing ini kucing yang berkeliaran disalahgunakan untuk mati, dan juga diletakkan di hadapan kucing ibu. Badan-badan yang anak-anak itu telah ditutup dengan lubang peluru, dengan darah di seluruh. Salah satu yang anak-anak itu mempunyai leher yang diikat dengan tali dan memanjang, dada dipotong terbuka, hati yang terdedah, manakala kepala tiga kucing lain dipijak.


untuk google translate ni korang paham2 la bahse tungging langgang
so sedikit sebanyak harap semua memahami dan paham
kalo manusia di buat cmni
lepas di bunuh anak2 itew then di tunjukkan kat mak depa
dah tentu mak depa hiba yang amat
walopon kene redha, yang buat masalah ni musti x belajaq subjek SIVIK
ngok betuih

p/s: credit to akak disebalik pintu


No comments:

Post a Comment