DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Monday, October 31, 2011

BEN ASHAARI & LYSSA SECRET : Antara dua blog

Salam readers,

kali ni join lagi....tapi kali ni ada 2 blog yang sama hebatnya
oke buat pertama kalinya lysa dgn abang Ben bersatu bergabung dan meletup....
hahaha xde la meletup

jom tengok sini
^
^
^


ok

Soalan : Apa persamaan kedua-dua blog mereka ni?
Jawapan Aku : satu ala-ala suweeet satu lagi ala-ala mancho
xde dedua bes blog lysa banyak input tutorial seme kan memang sangat berguna untuk newbie
kalo blog abg ben pulak bes sebab blogger berpengalaman n selalu sharing segala mak neka ala-ala org berpengalaman la...dedua ramaiiiiiiiii follower...mantops
Soalan : Berikan pendapat macam mana nak majukan blog mereka?
Jawapan Aku : teruskan usaha murni kenalkan blogger baru, then segmen2 begini op coslah membantu, pelbagaikan tutorial dan lagi.....saya kira pengalaman anda berdua dlm bidang blogger ni lebih hebat dr saya...heheh jadi tu je lah kot.kot kalo ada kelapangan buka la 1 entry yang kenalkan newbie baru mcm review blog kawan tu n komen2 la sikit kretiviti dia...heheheh sharing ilmu kamu berdua



p/s : seronok rasa dapat joint segmen dari 2 blogger hebat

No comments:

Post a Comment