DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Wednesday, October 5, 2011

Cara-cara untuk membajet

Salam readers,

dengar tajuk cam best je kan
macam mana nak membajet
bukan bajet diri, tapi bajet kan untuk majlis

hokayy since sume (kebanyakkan) kawan-kawan dia ambang wati nak kawen nak mentunang bagai kan
okehh sebagai tanda sayang dan mengasihani aku kat korang
meh sini aku hadiahkan ni
aku selalu praktikkan kaedah manual ni
sedikit sebanyak membantu tapi....aku je yang x disiplin
maksud aku masa first2 dpt gaji tu teruih la buat kiraan manual
ekteli aku de 1 buku yang khaskan untuk tulis benda alah ni

ape ?? sebok hal orang aku bila pulak ???
dah2 xpayah tanya la
malas tul nak pikiak

okeh la ampa klik kat bawah ni


Hampa jangan rasa tertipu wokayyy, sebab amapa buleh inbox nanti aku email kat hampa,
xmo la kucik ati...

p/s: terima kasih semua, saya post kat wall arini saya depressed dengan beberapa pressure
harap mood ini kembali pulih, rambut pun dah pendek feelin muda belia kununs sebenaknya kepala otak sarat sangat pikiak macam2

1 comment: