DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Tuesday, October 11, 2011

Dari Lensa Kak Bedah di petang hari

Salam readers semua,
ewah perasan gila macam ramai readers,
ekceli nak hapdet gambaq kami berdua celebrate enibeseri yang kunun nya x jadi hari sabtu then bersambung hari ahad
tapi segala mak nena gambar ada kat HP incik awak.

So haruslah tunggu kitorg jumpa lagi sekali then aku blutut
wokayy
ekceli memang xde hadiah special on that day
aku just buatkan kek batik favvy dia je

**ni ehsan gugel....hehe yang aku buat dlm hf malas nak aplot**

hahaha aku nyer kali ni memang superb sedap
wah angkat bakul sendiri meniba kan
serius sedap wehh
aku buat pun setalam je..so balance kat adik2 sikit je
sebab 1 tupperware untuk incik awak
phewww tengah drive pun suh aku sumbat dlm mulut dia sebijik-sebijik
keh keh keh
buruk tui pangai laki aku
then saje je dia xmo abiskan sebab nak makan kat umah kununs..
pastuh kitorg g cuci kete dia, asik2 kete dia je...bb blue belum mandi manda pun
lepas tuh baru boleh plan nak kemana2 since aritu pun kitorg keluar agak lewat so xde la plan nak pegi wayang ke ape ke
so teruih p sup hameed feverito aku

** ni la dia tempayan sup yang shedap itew**


**aku melantak sup daging**

Pada uolls yang belum penah makan kat sini...apakata try ni sebab dia sangatlah ohsum okehh
kalo korang tengah demam ke ape ke, eloklah pekena semangkuk rega dia pun boleh tahan

Menu Kami

Sup daging + urat
Roti benggali 2 keping (roti yang besaq tu)
sirap
Nasi lauk
- ayam goreng
-sayur kubis
-teloq masin
teh ais

Total :- RM15 sajio boleh la...kalo hari2 bankrup incik awak
bulan ni je tiap kali keluaq dia yang blanja sebab aku ada krisis kewangan heheh
time kasih i lap u

** pada yang xtau lokasi dia...dia dekat2 dengan Hotel Cititel dan berdepan dengan hotel malaysia**

pas makan2 kitorang suke sangat nak lepak kat sungai pinang
kat situ orang panggil Ocean View (nama salah satu apartment kat situ)



bes woo view kat sini....sebab kat sini ramai sooo xde la takut orang nak cekup cekap ke sbb berduaan
hari tu ramai orang main layang2 sebab angin agak2 sepoi bahasa melayu
hihihihi



paling dekat kat sini adalah burger king
penah try ??? xpenah pun


Tujuan asalnye adalah untuk men spot check umah2 kat sini...
saje la mana tau ade rezeki nak beli umah kawasan ni
erm..hopefully sebab kawasan dia sangatlah menarik hatiku

oke la uolls
nanti ade gambaq i olls update okehhh

No comments:

Post a Comment