DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, October 8, 2011

Hadiah untuk enibeseri

Salam readers,

ihihi gatainya nak updet
okeh ni saje2 je...

aritu kebetulan masa kat Dell banyak service provider buat offer
so tertarik dekat 1 banner dari Celcom
i was using celcom too
but dis one adalah LINE

so banyak kelebihan dia
sebab Monthly fee cuma RM2 per line
so aku subscribed for 2 line
heheh
1 for me and another 1 for him


see i bought dis for me n him


ok actually kelebihan dia sangat lah banyak
first yang buat aku tertarik adalah sebab every month aku ngan dia dapat 50 jam cakap2 free (masa berbual) and 3k sms free to ay numbers
kedua-dua kelebihan ni akan di top up balik untuk next month
so sangat jimat kan

**so jimat**

tapi 50 jam free tu hanya untuk me n him and also frens within dell frens sajia
heheh
wat so ever i dah jimat2 kan 
okeh for me since 5 tahun ni banyak betul kitorang dah bazir kan kan kan
uhhhh feelbad

okehh actually 8 OCT 2011 dah hari ni kan
so nak celeb pun xde semangat sebab semalam masa kuar makan 
dia (incik awak) habak dia outstation sat pagi nih....wah kuciwa
tapi misi buat kek batik tetap diteruskan.
heheh


p/s : erm erm erm hepi enibeseri





No comments:

Post a Comment