DariLensaMindaKu

About Me

My photo
saya orang yang simple...kehidupan serba sederhana.Telah berkahwin dengan jejaka pilihan hati yang tidak gemar social network life.Difference make us understanding,caring and loving day by day.We complete each other! Nak kenal saya lagi jom follow....

Saturday, October 15, 2011

Drama Tahajud Cinta

Salam readers,

ekceli aku xpenah plak update pasai drama nih since baru start dulu
hari ini adalah episod akhir gatai pulak rasanya nak apdet
cewah....memang bes la cter ni...
masa awal2 start dulu aku x bape gemor sangat
then bila semakin rancak dan rancak
huyoooo tangkap layan


tapi agak sebu la kan ending dia tup2 dah abis...
aku bukan nak bangkang bahagian ending tu cuma aku xpuas ati cter ni dia bawak ramai pelakon ternama
tapi sume sekadar tunjuk muka ja...erm maksudnya sume pelakon vas2 tu setakat ala2 je...
yang hebat dok ceghita p balik ustaz dan isteri-isterinya
n ada la ending2 tu cter si loofa tu
abis yang shh jaszle, aron aziz, and so on lagi tu...watak mati kat mana depa terahir beraksi
haishhh yer la aku bukan orang wayang kan
tapi aku tulis ni sekadar melontar pendapat sajia

anyway harus bagi pujian kat karya Erma Fatima ni
nak2 surah hat last tu...menyentuh kalbu
kene batang idong sape aku xtau
tapi macam tu dok adanya sekarang
paling jelas nya, jemaah kolestrol masjid aku ni
cakap berapi2 agama itu ini...tapi tengah dok cakap tu tengah mengumpat orang
ini kah contoh tauladan yang baik???

okey lacakap banyak pun xguna aku sendiri kurang arif
cuma niat nak berkongsi rasa ja...
Kalian semua amikla iktibar dari kisah ini

p/s : tengah layan cerit The Day After Tomorrow
lama x tengok, i memng minat cter jenih2 aksi mendebarkan tercabut bulu idong nih

No comments:

Post a Comment